کارلو آنچلوتی: فکر نمی کردم چنین اشتباهاتی مرتکب شویم؛ حذف از کوپا در اروپا به نفع ما خواهد بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: فکر نمی کردم چنین اشتباهاتی مرتکب شویم؛ حذف از کوپا در اروپا به نفع ما خواهد بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: فکر نمی کردم چنین اشتباهاتی مرتکب شویم؛ حذف از کوپا در اروپا به نفع ما خواهد بود

کارلو آنچلوتی اشاره کرد که حذف از کوپا دل ری در چمپیونزلیگ به نفع رئال مادرید خواهد بود.

طرفداری- قهرمان فصل گذشته این تورنمنت امشب به دست اتلتیکو مادرید با نتیجه 4-2 حذف شد اما کارلو آنچلوتی در پایان بازی اظهار داشت که از عملکرد تیمش راضی بوده است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به AS گفت: "ما باید این بازی و اشتباهاتی که مرتکب شدیم را ارزیابی کنیم. در 60 دقیقه نخست ما لحظات فوق العاده ای داشتیم. من از نحوه بازی تیم در نیمه اول راضی هستم. ما خیلی خوب بازی کردیم. حالا ما سه هفته برای آمادگی چمپیونزلیگ فرصت داریم و مطمئناً این برای تیم خوب است.

ما اشتباهاتی کردیم که معمولاً نمی کنیم، به خصوص در خارج کردن توپ از خط دفاعی. فکر نمی کردم چنین اشتباهاتی مرتکب شویم. من هنوز پس از دریافت گل اول تصور می کردم که می توانیم به بازی برگردیم چون خیلی خوب بازی کردیم. خوب واکنش نشان دادیم. هنگامی که بازی 1-1 بود گمان می کردم که سخت خواهد شد."

از آنچلوتی پرسیده شد که آیا فکر می کنید که ارسال از جناحین به داخل محوطه از کرنرها و ضربات ایستگاهی کافی است، که وی پاسخ داد: "در مقابل اتلتیکو سخت است که بازی را به وسط بیاوریم. در کناره ها فضای بیشتری وجود دارد. در مقابل اتلتیکو پاس های در عمق و وسط سخت تر است."

از آنچلوتی در مورد هواداران حاضر در ورزشگاه برنابئو پرسیده شد، که وی پاسخ داد: "فکر می کنم در مجموع جو حاکم عالی بود و تیم به مدت یک ساعت خاص بود. نکته کلیدی بازی اشتباهاتی بود که ما مرتکب شدیم. ایسکو خیلی خوب بود و همان ثبات و استحکام بازی های قبلی را داشت. این یک بازی خوب از سوی ایسکو بود، مثل هرکس دیگر. او فوق العاده بود."

آنچلوتی همچنین تأیید کرد که ضربه ای به دنده په په وارد شده است اما اعلام کرد که تا قبل از اسکن روز جمعه، نمی تواند اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت این مدافع بدهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 دی 1393 | 11:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.